/tmp

TODO
پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۸ ب.ظ

بازگشت

الان یکم تیر و دقیقا 3 ماه درس مدرسه دیگه نداریم. یه ماه خرداد اصلا نرسیدم بیام این جا. تا 27ام امتحان بود بقیه اش هم همین طوری گذشت. نمی دونم چرا تو این یه ماه خرداد که آدم باید درس بخونه انواع  اتفاقات مختلف که هر کدومشون تا یه حدی آدمو به خودشون مشغول می کنند، میافته. مثل: فینال جام قهرمانان اروپا (این در ماه خرداد نبود ولی از روز های تعطیلی ای بود که واسه فیزیک گذاشته بودن)، والیبال انتخابی المپیک، فوتسال قهرمانی آسیا، بازی های تیم ملی واسه انتخابی جام جهانی، انتشار فدورا 17، کلی مسابقه برنامه نویسی و از همه بیشتر EURO 2012 و بازی های دوستانه قبلش. هم چنین اپل و مایکروسافت هم کنفرانسی داشتن واسه ارائه محصولات جدید. اصلا تو خرداد نمیشه درست درس خوند، که این از ترم دوم نشئت می گیره. اصلا در ترم دوم آدم درس نمی خونه و در عوض به کار های دیگه ای مثل سمینار و ... می پردازه. درس خوندن رو انگار فقط گذاشتن واسه اون 4 ماه اول. در طول ترم کاری انجام نمیشه و همه چیز می مونه واسه شب های آخر. اصولا ما همه کار ها رو دقیقه نود انجام می دیم اما این اتفاق واسه شب های امتحان به وقت های اضافه کشیده میشه. همیشه درس خوندن واسه این امتحان ها ساعت 2 الی 3:30 بامداد تموم می شده. این روش همیشه تا حالا واسه من جواب داده ولی به معنای دقیق آدم پدرش در میاد. البته این طوری هم میشه فکر کرد که اگه همه چی تا اون آخرش طول نکشه به آدم نمی چسبه. مثل اینه که آدم یه بازی رو 2 هیچ عقب باشه بعد 3 تا بزنه خیلی بیشتر آدم کیف می کنه تا اینکه از همون اول 3 تا بزنه.

به هر حال، حالا دیگه دوران امتحانات تموم شده و ما هم وقت اضافه بیشتری داریم. گرچه نسبت به سال های قبل کمتره اما اینجا را بیشتر و با موضوعات متنوع تر به روز خواهم کرد.

تعطیلاتی خوب داشته باشید.



نوشته شده توسط شایان حسینی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

/tmp

TODO
/tmp

آخرین مطالب

  • ۹۰/۱۲/۲۶
    DOS
  • ۹۰/۱۰/۳۰
    Vim

Untitled

Fedora 17!
۰۱تیر

بازگشت

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۸ ب.ظ

الان یکم تیر و دقیقا 3 ماه درس مدرسه دیگه نداریم. یه ماه خرداد اصلا نرسیدم بیام این جا. تا 27ام امتحان بود بقیه اش هم همین طوری گذشت. نمی دونم چرا تو این یه ماه خرداد که آدم باید درس بخونه انواع  اتفاقات مختلف که هر کدومشون تا یه حدی آدمو به خودشون مشغول می کنند، میافته. مثل: فینال جام قهرمانان اروپا (این در ماه خرداد نبود ولی از روز های تعطیلی ای بود که واسه فیزیک گذاشته بودن)، والیبال انتخابی المپیک، فوتسال قهرمانی آسیا، بازی های تیم ملی واسه انتخابی جام جهانی، انتشار فدورا 17، کلی مسابقه برنامه نویسی و از همه بیشتر EURO 2012 و بازی های دوستانه قبلش. هم چنین اپل و مایکروسافت هم کنفرانسی داشتن واسه ارائه محصولات جدید. اصلا تو خرداد نمیشه درست درس خوند، که این از ترم دوم نشئت می گیره. اصلا در ترم دوم آدم درس نمی خونه و در عوض به کار های دیگه ای مثل سمینار و ... می پردازه. درس خوندن رو انگار فقط گذاشتن واسه اون 4 ماه اول. در طول ترم کاری انجام نمیشه و همه چیز می مونه واسه شب های آخر. اصولا ما همه کار ها رو دقیقه نود انجام می دیم اما این اتفاق واسه شب های امتحان به وقت های اضافه کشیده میشه. همیشه درس خوندن واسه این امتحان ها ساعت 2 الی 3:30 بامداد تموم می شده. این روش همیشه تا حالا واسه من جواب داده ولی به معنای دقیق آدم پدرش در میاد. البته این طوری هم میشه فکر کرد که اگه همه چی تا اون آخرش طول نکشه به آدم نمی چسبه. مثل اینه که آدم یه بازی رو 2 هیچ عقب باشه بعد 3 تا بزنه خیلی بیشتر آدم کیف می کنه تا اینکه از همون اول 3 تا بزنه.

به هر حال، حالا دیگه دوران امتحانات تموم شده و ما هم وقت اضافه بیشتری داریم. گرچه نسبت به سال های قبل کمتره اما اینجا را بیشتر و با موضوعات متنوع تر به روز خواهم کرد.

تعطیلاتی خوب داشته باشید.

نظرات  (۹)

۰۱ تیر ۹۱ ، ۲۱:۲۵ عرفان علی محمدی
 خوب بود.
واقعیّت ها رو گفتی!

این جا رو فعّال تر کن توی تابستون. ما هم بلاگمون رو فعّال تر می کنیم.

۱۷ روز دیگه وقتی فدورای جدید اومد، منتظر پستت هستما! ;)
پاسخ:
شما که بلاگتون فعاله. من باید فعال کنم.
اون 17 که نوشته یعنی نسخه 17ام فدورا نه 17 روز تا انتشار فدورا.
;)
 سلام
یک طرحی گذاشتیم برای ختم جمعی قرآن در ماه مبارک رمضان،ممنون میشم اگر شرکت کنین و به دوستان هم توصیه کنین.
در آدرس زیر:
http://j.mp/quran91
متشکر
پاسخ:
ممنون. اطلاع رسانی می کنیم.
سلام من یسنا هستم یکی از هنر جو های خالتون و تعریف شما را زیاد شنیده بودم و دوست داشتم سری به وبلاگ شما بزنم و خیلی از وبلاگتون خوشم اومد من اول دبیرستان هستم و در دبیرستان سلام زین دین درس می خوانم خوش حال می شوم با شما بیشتر آشنا شوم این آدرس زیر وبلاگ من است خوش حال می شوم سری به وبلاگ من بزنید اگر خواستید نظر هم بدهید وبلاگ من علمی است ولی چون منبع من را فیلتر کردن وبلاگم هم فیلتر شده البته می توانید با فیسبوک هم با من در ارتباط باشید اسم من در فیسبوک yasna najmzadeh است .
www.smartboy76.blogspot.com
پاسخ:
سلام، خیلی ممنون که از این جا بازدید کردی. من هم خیلی خوشحال می شوم با شما در ارتباط باشم. در مسنجر ادِتون می کنم.
خیلی خوشحال شدم. ;)

سلام حالت چه طوره   ....

خوبی ......

همین! 

پاسخ:
سلام؛
ما که هستیم شما نیستی. خیلی وقته ازت خبر ندارم. بیشتر بیا. یعنی جاهای دیگه هم بیا. D:
ممنون.

من خوبم ، تو چی

؟؟؟؟

 

Kole tabestun vaisadam BeBnam Post mizari yana!:D
Ddam dare tamum mishe delam Naymad yadavari nakonam ke
"به هر حال، حالا دیگه دوران امتحانات تموم شده و ما هم وقت اضافه بیشتری داریم. گرچه نسبت به سال های قبل کمتره اما اینجا را بیشتر و با موضوعات متنوع تر به روز خواهم کر"
Montazerim!
 لینک شدید . لینک کنید . بن بست رو حذف کنید ...

وبلاگ خوبی داری به فید خونم اضافش کردم

فقط یه کم سعی کن الگوریتمی بنویسی.

سلام شایان جون
امیدوارم حالت خوب باشه
وبلاگ خوبی داری اگه زود به زود آپ کنی بهترهم میشه ولی میدونم درس داری
انشاالله درتمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی