/tmp

TODO
شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۵۹ ب.ظ

ما هَــم

سال اول راهنمایی بود که با کاربرد های دیگه ی کامپیوتر به غیر از بازی کردن آشنا شدم. اون موقع دیدم خیلی از دوستان به تعداد هفته های یک سال وبلاگ دارند و کلا هم هر چی دستشون می اومد می نوشتن توش (یا می ریختن)؛ و بعد 2 ~ 3 ماه هم وبلاگ رو کلا ول می کردن. (چند تایی که مطلب هاشون کپی، پیست نمی کردن هنوز پابرجا هستند که انشاالله پابرجا هم بمانند). 

به هر حال اون موقع کلا به این کار علاقه ای نداشتم و به این کار هم تا الآن هم علاقه ای نداشتم تا که این بلاگ بهم رسید؛ با خودم فکر کردم و دیدم که خیلی از معایب سرویس دهنده های دیگه رو نداره و خب حیف هم هست که ازش استفاده نکنم گرچه زیاد علافه ای بازهم به این کار ندارم.

ابن بلاگ احتمالا دیر به دیر به روز خواهد شد اما مطالبی خوب و کاملا تخصصی درون آن قرار خواهد گرفت.



نوشته شده توسط شایان حسینی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

/tmp

TODO
/tmp

آخرین مطالب

  • ۹۰/۱۲/۲۶
    DOS
  • ۹۰/۱۰/۳۰
    Vim

Untitled

Fedora 17!
۱۲آذر

ما هَــم

شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۵۹ ب.ظ

سال اول راهنمایی بود که با کاربرد های دیگه ی کامپیوتر به غیر از بازی کردن آشنا شدم. اون موقع دیدم خیلی از دوستان به تعداد هفته های یک سال وبلاگ دارند و کلا هم هر چی دستشون می اومد می نوشتن توش (یا می ریختن)؛ و بعد 2 ~ 3 ماه هم وبلاگ رو کلا ول می کردن. (چند تایی که مطلب هاشون کپی، پیست نمی کردن هنوز پابرجا هستند که انشاالله پابرجا هم بمانند). 

به هر حال اون موقع کلا به این کار علاقه ای نداشتم و به این کار هم تا الآن هم علاقه ای نداشتم تا که این بلاگ بهم رسید؛ با خودم فکر کردم و دیدم که خیلی از معایب سرویس دهنده های دیگه رو نداره و خب حیف هم هست که ازش استفاده نکنم گرچه زیاد علافه ای بازهم به این کار ندارم.

ابن بلاگ احتمالا دیر به دیر به روز خواهد شد اما مطالبی خوب و کاملا تخصصی درون آن قرار خواهد گرفت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۲
شایان حسینی

نظرات  (۹)

Shayan Chera Inghad KetaB Harf Mizani?:D 
 Adatame vaqti ye chizi minevisam lahnam in tori mishe
Un return  ∞ Un Bala Manish chie?

 که در فن وبلاگ خودم یکه تاز

جای شکر دارد، نیاز و نماز

که در سختی راه و دشوارکار

به لطف یگانه خدا کردگار

شدم یکه تاز نویسندگی

که باقی بباشند در بندگی

نوشتم من حرفی که رای آورد

 جماعت بشعف آورد

نه فن آوری و نه دیجی جهان

سخن گویم اندر خدا مهربان

تو ای سورس و عالم که هست متن باز

تو که داری اندر پلاسان* نیاز

ببین که چطور عزتی یافتم

چطور این چنین شوکتی یافتم

ببین و بگیر عبرت شایان خموش

بیا یاد گیر و خوب ده دو گوش

که در فن وبلاگ خودم یکه تاز

جای شکر دارد،نیاز و نماز

 

استاد علیرضا علمدار

*پلاسان: اشاره به ++c دارد.

Bah bah doustan vaqe 'an lotf daran.
@AnitApple:
∞ yani binahayat. return ham dar zabane C++ ye kari anjam mide.Hala tarkib in 2 ro   har jour bekhay mitouni bardasht kon.

۱۶ آذر ۹۰ ، ۰۰:۵۱ عرفان علی محمدی
شایان از قسمت مدیریت وبلاگت می تونی به نظرات «پاسخ» بدی.
۱۶ آذر ۹۰ ، ۰۴:۱۳ عرفان علی محمدی
 @AntiApple:

try کن satisfy می شه!
۲۲ آذر ۹۰ ، ۱۷:۳۴ محمد امین
 شایان من با حرف بالایت موافق نیستم !!!
ببین من تا آخر سال سوم وبلاگم رو داشتم و بازدیدش به بالای 6000تا هم رسیده بود ولی دوستان بلاگفا گفتن دیگه 1000 تا مطلب! زیاده فیلترش کردن .
این همه مطلب هم این طور بود که اوایلش من وبلاگ نویسی بلد نبودم و بعدش یاد گرفتم ، و حدودا از مطلب های 600-650 به بعدش هم خودم می ذاشتم که اکثرا دانلود بودن . من هم که ترافیک نامحدود و ...
پس نگو ول کردیم ماله مارو از دستمون گرفتن !!!
ای وای از دست این بلاگفا ....
پاسخ:
مگه من از شخص خاصی نام بردم که به خودت می گیری؟!
۲۲ آذر ۹۰ ، ۱۷:۴۵ محمد امین
نه خیر
 من به این دلیل گفتم که بلاگم رو نه ول کردم نه پا برجاست بلکه از دستم گرفتن .
تازه 2-3 ماه هم پابرجا نبود و اکثر مطالبش رو هم خودم نمی نوشتم .
قبول کن که این حرف بالات کمی مشل داره دیگه .
حالا اینارو ول کن برو مطلب بذار .
پاسخ:
آقا جان من مگه نوشتم همه؟ نوشتم بعضی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی